Svi pričaju o SEO-u, a šta zapravo SEO predstavlja?
SEO je set aktivnosti koji vam pomaže da bolje rangirate sajt na pretraživačima.
Dobro urađena optimizacija će vam omogućiti da budete na vrhu Google pretrage.
A kako to?
Tehnike koje se koriste pri optimizaciji sajtova mogu se grupisati u dve oblasti: On-site SEO i Off-site SEO. Iz toga vidimo da je SEO skup aktivnosti koji se izvršavaju na sajtu i van sajta kako bi se što bolje rangirali na Google-u.
On-site SEO je deo optimizacije koji se radi na samom sajtu. Kodiranje, tagovi, tehnički elementi na stranicama i fajlovima koji su na serveru koji utiču kao faktori za rangiranje. Tu spada i organizacija web stranica, elemenata na stranici, količina slika, tekstova, video materijala i ostalog, kao i njihov međusobni odnos, frekvencija dodavanja sadržaja.
Off-site SEO je deo koji se odnosi na sve što je vezano za vaš sajt, a nije na vašem serveru. Linkovi sa drugih sajtova prema vašem, pominjanje vašeg brenda ili linkovanje ka sajtu, pojavljivanje sajta na nalozima drugih ljudi i kompanija.
SEO je skraćenica od engleskog izraza Search Engine Optimization. Bukvalni prevod na srpskom je Optimizacija sajta za pretraživače.
Zašto je vama potreban SEO?
Logičan odgovor je zato što je potrebno da vaš sajt vidi što više ljudi u pretrazi, jer su pretraživeči primarno sredstvo koje ljudi koriste kako bi pronašli informacije koje su im potrebne.
• Pretraživači kao što je Google preusmeruju saobraćaj direktno na webiste i oni su glavna karika između vašeg sajta i krajnjeg korisnika. To dovodi do toga da ukoliko se ne nađete pri vrhu pretrage vaš website je u problemu. Rešenje je optimizacija sajta, tojest SEO.
• Ukoliko niste optimizovali sajt relevantnim ključnim rečima, Google pretraživač neće prikazivati vaš webiste, jer mu je potrebno dovoljno informacija da prikaže odgovarajući sadržaj korisniku. Mada, tu nije kraj, jer Google stalno usavršava algoritam za prikazivanje sadržaja na pretraživaču i neophodno je da se SEO stalno i u kontinuitetu unapređuje.
Leave A Comment